Monday, October 12, 2009

smart board

hari ni aku belajar something new.. smart board.using white board..sangat seronok.rasa macam guna buku kalis dakwat zaman kanak-kanak dulu...ala yang beli 20sen tu.. pastu tulis-tulis dan tarik kertas 2 tiba-tiba yang tulis ngan pen tu da padam.. huhu hebat kan.. smart board macam tu lah.... bila tulis-tulis atas white board rupanya xde kesan pon.. mula-mula aku fikir, pe yang nak heran nya..kita tulis pastu kita padam la.. kan guna marker pen yang berdakwat tu.. tapi bila aku sendiri yang mencuba, baru la aku tahu bahawa sebenarnya marker pen tu tidak ada  dakwat pon..

memang rasa hebat.. huhu lau kena posting kat sabah serawak, aku nak guna method ni lah.. mesti terbelalak mata student ku nanti.. tambah-tambah kalau dapat student orang asli... huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment

gurlz chem

gurlz chem